Inici Fòrums Secundària Capítol 1

  • Autor
    Entrades
  • bernat
    Gestor de comptes
    Nombre de missatges: 2
    #1223 |
  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,
    Us donem la benvinguda a l’espai del Projecte Fem una llei.
    Des d’aquí moderarem el debat entre vosaltres perquè arribeu a acords.
    Estem segurs que gaudireu d’aquesta experiència, que serà molt profitosa per a tots!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!
    Esteu preparant les vostres esmenes al capítol 1 del projecte de llei?
    Recordeu que teniu temps fins aquest dijous-divendres per a presentar-les!
    Tan aviat com les rebem totes, o si algun grup no en vol presentar cap que ho digui, les votarem i passarem la setmana que ve al capítol 2!
    Endavant!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tothom!
    Encara no hem rebut cap esmena al capítol 1 d’aquest projecte de llei per part de cap centre!
    Teniu el dia de demà per a presentar-les.
    Si no en presenteu cap, entenem que ja trobeu bé el text d’aquest capítol del projecte de llei.
    Vinga, animeu-vos i fins demà!

  • Escola Lestonnac de BadalonaEscola Lestonnac de Badalona
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Esmena d’addició a l’Article 1. Objectius de la llei sobre l’assetjament escolar

    Text proposat: 3. Totes les actuacions i tractaments derivats de les lesions psíquiques o físiques de la víctima de assetjament escolar estan garantides gratuïtament pels serveis socials, departament d’ensenyament i departament de justícia de la Generalitat de Catalunya.

    Justificació: Considerem que ha de constar que l’administració té l’obligació de garantir gratuïtament totes les actuacions i tractaments derivats de l’assetjament escolar.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,
      Com ja us vàrem dir ahir, teniu el dia d’avui per presentar les vostres esmenes, aquells que no ho heu fet encara.
      Dimarts vinent, atès que dilluns és festiu, us penjarem un document perquè pugueu votar totes les esmenes i així aneu elaborant el DICTAMEN, que es debatrà i votarà el dia de la sessió plenària.
      Que passeu un molt bon cap de setmana llarg!
      Fins dimarts!

  • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 15

    Hola, somos la escuela Fedac Sant Andreu,
    la semana que viene contestaremos a la enmienda de la Escola Lestonnac de Badalona.
    Nos encontramos abiertos a cualquier tipo de oferta para llevar adelante nuestra ley, en base a acuerdos.

  • Institut La Mitjana de LleidaInstitut La Mitjana de Lleida
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Capítol 1. (24/04-28/04)

    Article 2. Mesures d’actuació sobre la víctima
    Tenint en compte la greu repercussió psicològica que poden suposar aquests fets per a la víctima, creiem que només ajuda psicològica no és suficient ja que, al tornar al centre educatiu pertinent, és molt possible que la resta de l’alumnat que no està directament implicat en els fets no vegin a la víctima com un company qualsevol.
    Per això, creiem que també s’hauria d’actuar sobre aquests, explicant la situació en la que es troba la persona agredida i el tracte que se li ha d’oferir.
    Proposem tallers en valors amb tot el grup classe, en sessions de tutoria.

    Article 2 i 3. Mesures d’actuació sobre la víctima i sobre l’agressor
    Per aquest punt, proposem endegar campanyes de conscienciació i educació en el respecte entre iguals, amb tallers que reprodueixin jocs de rol, que caracteritzin els perfils d’acosador i acosat pels alumnes implicats, i que puguin posar-se en la pell del dos perfils, ja que creiem que tots dos casos necessiten el seu corresponent tractament de reeducació.

    Article 4. Intervencions sobre els tutors legals de la víctima
    Proposem sessions de reeducació en orientació educatiu, dins l’àmbit familiar, als pares/tutors de la víctima, perquè sàpiguin com tractar el fill que ha sofert acosament.

    Article 5. Intervencions sobre els tutors legals de l’agressor
    També creiem que a més d’ajuda psicològica a l’agressor, s’hauria d’actuar amb els tutors legals de l’alumne, conèixer la seva situació i si estan exempts totalment de la culpabilitat dels fets; si no es així, s’hauria d’aplicar unes sessions de reeducació amb retiment de comptes, a serveis socials, de la seva efectivitat. Si la seva reeducació no és efectiva es podria imposar una sanció enconòmica proporcional a la gravetat dels fets.

  • Escola Lestonnac de BadalonaEscola Lestonnac de Badalona
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Pensem que les campanyes preventives o tallers de reeducació als quals es fa referència a les esmenes de l’article 2 i 3,s’haurien de tractar al TÍTOL 2
    Article 6. Mesures sobre el centre escolar.

  • Institut Montbui de Santa Margarida de MontbuiInstitut Montbui de Santa Margarida de Montbui
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    TíTOL 1
    Article 3
    “Es proporcionarà ajuda psicològica gratuïta a l’agressor. En cas d’una denúncia dels tutors legals de la víctima o de l’escola on està escolaritzat l’agressor, se l’ha de derivar, com a mesura cautelar, cap a un altre col.legi o a un centre de menors durant un període de temps que dependrà de la gravetat dels fets”

    Proposta d’esmena
    “Es proporcionarà ajuda psicològica gratuïta a l’agressor. En cas d’una denúncia, el centre procurarà, igualment, una resolució pacífica i reparadora del conflicte, tal com estableix el Decret 102/2010 de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius.”

    Justificació
    El projecte de convivència, dins el marc del Projecte educatiu de centre, té com a objectiu la promoció de la convivència i la resolució positiva dels conflictes

    • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
      Participant
      Nombre de missatges: 15

      Hola buenos dias, somos la escuela Fedac Sant Andreu:
      Respecto a la enmienda del articula 3 “En cas d’una denúncia dels tutors legals de la víctima o de l’escola on està escolaritzat l’agressor, se l’ha de derivar, com a mesura cautelar, cap a un altre col.legi o a un centre de menors durant un període de temps que dependrà de la gravetat dels fets” nosotros precisamente queriamos solucionar el problema sin tener que separar al agresor de su vida ya que le oobligas a hacer algo que él no quiere y puede ser contraproducente no creemos que se pueda solucionar nada con el aïslamiento del agressor ya que eso le puede dañar psicologicamente. Nosotros queremos proporcionar al agressor una ayuda más humana.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Com ja heu vist, ja estan penjades les esmenes i ja podeu votar aquesta esmena a la qual us referiu en aquesta intervenció vostra!

  • Institut Montbui de Santa Margarida de MontbuiInstitut Montbui de Santa Margarida de Montbui
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Si és possible fer propostes d’esmena al preàmbul, voldriem fer les següents:

    Primera:

    “Les lleis aprovades al Parlament de Catalunya o no són prou conegudes pels estaments escolars o no han reeixit o són incompletes i insuficients”

    Proposta d’esmena

    La legislació vigent aprovada pel Parlament de Catalunya, LEC 12/2009, de 10 de juliol, regula el dret de l’alumnat a la protecció contra tota agressió física, emocional o moral. L’existència de casos d’assetjament escolar ens avisen que no es prou coneguda pels estaments escolars o no ha reeixit o és incompleta i insuficient.

    Justificació: Cal concretar la llei a la que fem referència.

    Segona:

    “Hi ha estudis estadístics que demostren que hi ha un nombre exagerat de casos de maltractaments entre menors.”

    Proposta d’esmena

    “Els estudis estadístics ens informen que, en aquests últims anys, entre un tres i un cinc per cent d’escolars són víctimes d’assetjament escolar. El més alarmant és que aquesta dada va en augment.”

    Justificació: Cal aportar dades objectives.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Resposta a l’Institut Montbui de Santa Margarida de Montbui:

      Benvolguts,
      Segons el calendari que us vam enviar, les esmenes al Preàmbul i la discussió i votació de les mateixes les farem durant la setena i la vuitena setmana del Projecte fem una llei, o sigui durant les setmanes del 29 de maig al 2 de juny i del 6 de juny al 9 de juny.
      Així doncs deixem pendent aquesta aportació vostra per a aquestes setmanes.
      Els preàmbuls de les lleis, que corresponen a l’exposició de motius abans d’aprovar-se els projectes de lleis es debaten sempre al final, després de l’articulat.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,
    Desitjo que hàgiu gaudit del cap de setmana llarg que hem tingut.
    Solament falta un centre perquè aporti les seves esmenes, si és que en té, a aquest capítol 1.
    Aquesta tarda, tal com us vaig dir, un cop sàpiguem si el centre que falta presenta esmenes o no, us passaré la taula perquè pugueu votar les esmenes i així ja deixem aquest capítol 1 enllestit per al ple del dia 16 de juny.
    Fins després!
    Felicitats per la feina feta!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Finalment el centre que falta penjarà la seva esmena en breu.
    Així doncs demà ja podem debatre i votar les esmenes.
    Comenceu a llegir el Capítol 2 del projecte de llei.
    Fins demà!

  • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 15

    Buenos dias,
    Hemos decidido realizar las intervenciones en castellano por mayoría.
    Gracias por las enmiendas presentadas. Estamos en principio de acuerdo con la enmienda presentada por l’Institud Lestonnac sobre el articulo 1. Cuando podamos, daremos nuestra opinion sobre el resto de propuestas.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Solament volia recordar-vos que vosaltres també podeu presentar esmenes al projecte de llei perquè ara actueu com a grup parlamentari dins de la comissió, no com a govern que ha presentat el projecte de llei.
      Pel que fa a la vostra decisió de fer les intervencions en castellà, com ja sabeu, i segons diu l’Estatut d’autonomia de Catalunya, el català és la llengua pròpia de Catalunya i són llengües oficials el català, el castellà i l’occità, dit aranès a l’Aran. Per tant, podeu fer les vostres intervencions, si ho desitgeu, en qualsevol de les tres llengües oficials, tal com succeeix a les comissions i a les sessions plenàries.
      Una abraçada!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Estem esperant les esmenes de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc que han tingut problemes per a accedir al web. Avui ja les tindrem i ja les podrem debatre i votar!

  • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 15

    Buenas tardes des de l’Escola FEDAC Sant Andreu:
    Con vuestro permiso nos permitimos la licencia de hacer referencia al programa presentado por el actual Gobierno de la Generalitat relativo al bullyng escolar con fecha de 27-04-2017
    #aquiproubullying: neix el programa d’innovació contra l’assetjament als centres educatius catalans. Este hecho demuestra la importancia que se le concede al tema por parte del Departament d’Ensenyament y la actualidad, por desgracia, del mismo. Y, ayer, día 2 de mayo, se celebró #DIAMUNDIALCONTRAELBULLYNG.
    Muchas gracias.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies per la vostra aportació!

  • Institut Martí l’Humà de MontblancInstitut Martí l’Humà de Montblanc
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    Creiem que les camoanyes educatives i els tallers dels capitols 2 i 3 haurien de ser hi al titol 2, article 6..

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda,
    Ja tenim les esmenes de tots els grups i demà al matí penjarem el document perquè les pugueu debatre i votar!
    Fins demà!

  • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 15

    Escola FEDAC Sant Andreu. Voldríem demanar disculpes per l’equívoc que ha provocat la utilitzacio del castellà com a llengua de comunicació en aquest debat. En algun moment hem justificat la utilització d’aquesta llengua perquè ho havien decidit els alumnes de 3r.ESO de FEDAC Sant Andreu que participen en aquest Projecte per majoria sempre sota la supervisió del seu professor. Moltes gràcies.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies per l’aclariment. Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts, a continuació, i perquè puguem començar a elaborar el dictamen d’aquest Projecte de llei, us detallem la relació de les esmenes presentades al Capítol 1 per cadascun dels centres-grups parlamentaris, ordenades numèricament.
    Si voleu, podeu arribar a ACORDS entre vosaltres i elaborar una ESMENA TRANSACCIONAL que reculli dues o més esmenes que hàgiu presentat i siguin similars.

    Indiqueu quin és el vostre vot a cadascuna de les esmenes:

    NO
    ABSTENCIÓ

    LES ESMENES QUEDARAN APROVADES PER MAJORIA SIMPLE: més vots positius que negatius, sense comptar-hi les abstencions.

    ESMENES PRESENTADES AL CAPÍTOL 1 ORDENADES NUMÈRICAMENT (DE LA NÚM. 1 A LA NÚM. 8)

    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA LESTONNAC DE BADALONA

    Esmena núm. 1
    GP Escola Lestonnac
    D’addició d’un nou punt, el 3, a l’article 1

    Article 1. Objectius de la llei sobre l’assetjament escolar
    (…)
    3. Totes les actuacions i tractaments derivats de les lesions psíquiques o físiques de la víctima de assetjament escolar estan garantides gratuïtament pels serveis socials, el departament d’Ensenyament i el departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
    (Justificació: Considerem que ha de constar que l’administració té l’obligació de garantir gratuïtament totes les actuacions i tractaments derivats de l’assetjament escolar.)

    Esmena núm. 2
    GP Escola Lestonnac
    Trasllat de l’esmena núm. 4 del GP Institut La Mitjana de Lleida al Capítol 2, Article 6. Mesures sobre el centre escolar, del projecte de llei
    (Justificació: Pensem que les campanyes preventives o tallers de reeducació als quals es fa referència a l’esmena núm. 4 del GP Institut La Mitjana de, s’haurien de tractar en el capítol 2.)
    (ATENCIÓ!!!: AQUESTA ESMENA S’HA DE VOTAR DESPRÉS DE DEBATRE L’ESMENA NÚM. 4 DEL GP INSTITUT LA MITJANA DE LLEIDA I TÉ EL MATEIX CONTINGUT QUE L’ESMENA NÚM. 8 PRESENTADA PEL GP INSTITUT MARTÍ L’HUMÀ DE MONTBLANC)

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT LA MITJANA DE LLEIDA
    Esmena núm. 3
    GP Institut La Mitjana
    D’addició d’un nou paràgraf a l’article 2

    Article 2. Mesures d’actuació sobre la víctima
    (A causa de les lesions … individual gratuït.)

    Tenint en compte la greu repercussió psicològica que poden suposar aquests fets per a la víctima, l’ajuda psicològica no és suficient ja que, al tornar al centre educatiu pertinent, és molt possible que la resta de l’alumnat que no està directament implicat en els fets no vegin a la víctima com un company qualsevol.
    Per això, s’ha d’actuar sobre aquests, explicant la situació en la que es troba la persona agredida i el tracte que se li ha d’oferir
    Proposem tallers en valors amb tot el grup classe, en sessions de tutoria.

    Esmena núm. 4
    GP Institut La Mitjana
    D’addició d’un nou article 3 bis

    Article 3 bis. Mesures d’actuació sobre la víctima i sobre l’agressor
    S’endegaran campanyes de conscienciació i educació en el respecte entre iguals, amb tallers que reprodueixin jocs de rol, que caracteritzin els perfils d’assetjador i assetjat pels alumnes implicats, i que puguin posar-se en la pell del dos perfils, ja que ambdós casos necessiten el seu corresponent tractament de reeducació.

    Esmena núm. 5
    GP Institut La Mitjana
    D’addició d’un nou paràgraf a l’article 4

    Article 4. Intervencions sobre els tutors legals de la víctima
    Proposem sessions de reeducació en orientació educativa, dins l’àmbit familiar, als pares/tutors de la víctima, perquè sàpiguen com tractar el fill que ha sofert assetjament.

    Esmena núm. 6
    GP Institut La Mitjana
    D’addició d’un nou paràgraf a l’article 5

    Article 5. Intervencions sobre els tutors legals de l’agressor
    (Els serveis socials… els descendents)
    A més d’ajuda psicològica a l’agressor, s’ha d’actuar amb els tutors legals de l’alumne, conèixer la seva situació i si estan exempts totalment de la culpabilitat dels fets; si no és així, s’han d’aplicar unes sessions de reeducació amb retiment de comptes, a serveis socials, de la seva efectivitat. Si la seva reeducació no és efectiva es podria imposar una sanció econòmica proporcional a la gravetat dels fets.

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT MONTBUI DE SANTA MARGARIDA DE MONTBUI
    Esmena núm. 7
    GP Institut Montbui
    De modificació de l’article 3
    Article 3
    Es proporcionarà ajuda psicològica gratuïta a l’agressor. En cas d’una denúncia, el centre procurarà, igualment, una resolució pacífica i reparadora del conflicte, tal com estableix el Decret 102/2010 de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius.”
    (Justificació: El projecte de convivència, dins el marc del Projecte educatiu de centre, té com a objectiu la promoció de la convivència i la resolució positiva dels conflictes.)

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT MARTÍ L’HUMÀ DE MONTBLANC
    Esmena núm. 8
    GP Institut Martí l’Humà
    Trasllat de l’esmena núm. 4 del GP Institut La Mitjana de Lleida al Capítol 2, Article 6. Mesures sobre el centre escolar, del projecte de llei
    (Justificació: Creiem que les campanyes educatives i els tallers dels capítols 2 i 3 haurien de ser-hi al títol 2, article 6.)
    (ATENCIÓ!!!: AQUESTA ESMENA TÉ EL MATEIX CONTINGUT QUE L’ESMENA NÚM. 2 PRESENTADA PEL GP ESCOLA LESTONNAC I SEGURAMENT JA L’HAUREU VOTADA…)

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Fins demà!

  • Institut La Mitjana de LleidaInstitut La Mitjana de Lleida
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Benvolguts,
    en relació a les esmenes presentades, tot seguit us presentem la nostra votació:

    Esmena 1.

    Esmena 2. NO

    Esmena 3.

    Esmena 4.

    Esmena 5.

    Esmena 6.

    Esmena 7. ABSTENCIÓ
    (Justificació: La resolució pacífica de conflictes, o mediació entre iguals, no sempre obté un resultat positiu ni sempre és efectiva.)

    Esmena 8. NO

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!
    Ja tenim el resultat de les votacions de l’Institut la Mitjana de Lleida!
    Tan aviat com tingueu el resultat dels altres grups parlamentaris ja ho podeu penjar!
    Tal com ja us vàrem dir, ja podeu anar llegint i avançant amb el Capítol 2!

  • Escola Lestonnac de BadalonaEscola Lestonnac de Badalona
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Benvolguts,
    en relació a les esmenes presentades, us presentem la nostra votació:

    Esmena 1. SÍ

    Esmena 2. sí

    Esmena 3. No

    Esmena 4. SÍ

    Esmena 5. SÍ

    Esmena 6. No
    Justificació: Creiem que les sancions no han d’estar vinculades al resultat de la reeducació.

    Esmena 7. sÍ

    Esmena 8.SÍ

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja tenim el resultat de les votacions de les esmenes per part de dos centres. Dilluns ho acabem d’enllestir i ja comencem amb el Capítol 2.
    Bon cap de setmana!

  • Institut Montbui de Santa Margarida de MontbuiInstitut Montbui de Santa Margarida de Montbui
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Aquí està els nostres vots GP Institut Montbui:
    Esmena 1:Sí
    Esmena 2:No,perquè els tutors legals no necessiten ajuda psicològica
    Esmena 3:Sí
    Esmena 4:Sí
    Esmena 5:Sí
    Esmena 6:No,perquè no es necessari que els pares siguin reeducats
    Esmena 7:Sí
    Esmena 8:No,perquè té el mateix contingut que l’Esmena núm 2

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Ens queda pendent la vostra segona votació de les esmenes 6 i 8 perquè el resultat va ser un empat.
      Si us manteniu en el vostre vot, ens ho dieu i si fos diferent també.
      Moltes gràcies!

  • Institut Martí l’Humà de MontblancInstitut Martí l’Humà de Montblanc
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    Aquí està els nostres vots GP Institut Martí l’Humà de Montblanc
    Esmena 1:Sí
    Esmena 2:No
    Esmena 3:Sí
    Esmena 4:Sí
    Esmena 5:Sí
    Esmena 6: SÍ
    Esmena 7:Sí
    Esmena 8: SÍ

  • Institut Martí l’Humà de MontblancInstitut Martí l’Humà de Montblanc
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    AQUESTA VOTACIO ES LA BONA, L ANTERIOR ES ERRONIA!!!
    DISCULPEU
    Aquí està els nostres vots GP Institut Martí l’Humà de Montblanc
    Esmena 1:Sí
    Esmena 2: sí
    Esmena 3:Sí
    Esmena 4:Sí
    Esmena 5:Sí
    Esmena 6: SÍ
    Esmena 7:Sí
    Esmena 8: SÍ

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Perfecte!
      Cap problema, ja ho tenim en compte!
      Moltes gràcies!

  • Escola FEDAC de Sant Andreu, BarcelonaEscola FEDAC de Sant Andreu, Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 15

    Som l’Escola FEDAC Sant Andreu:

    Divendres, vam tenir un problema informàtic. L’hem subsanat i aqui teniu el resultat de les votacions del Títol 1:

    Esmena 1- A favor

    Esmena 2- En contra

    Esmena 3- A favor

    Esmena 4- A favor

    Esmena 5- A favor

    Esmena 6- Abstenció

    Esmena 7- En contra

    Esmena 8- Abstenció

    Disculpeu el retard. Ens hi posem amb el Titol 2 en plena setmana d’exàmens.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Desitgem que hàgiu tingut un bon cap de setmana i avui ja ens posem de nou amb el projecte!
    Ja ens heu enviat totes les esmenes que heu aprovat i a partir d’aquí escriurem el dictamen del Capítol 1 del projecte de llei que esteu treballant i el penjarem al web.

    Ja podeu començar amb el Capítol 2!
    Una abraçada.
    dolors

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem fet el recompte dels vots de cadascuna de les esmenes i el resultat ha estat aquest:

    Esmenes núm. 1, 3, 4, 5 i 7: APROVADES

    Esmena núm. 2: DESESTIMADA (3 NO i 2 SÍ)

    Esmenes núm. 6 i 8: LES HEU DE TORNAR A VOTAR PERQUÈ EL RESULTAT HA ESTAT UN EMPAT: 2 SÍ, 2 NO i 1 ABSTENCIÓ EN ELS DOS CASOS)
    EN EL CAS QUE EN AQUESTA NOVA VOTACIÓ EL RESULTAT TORNÉS A SER EL MATEIX, DESESTIMARÍEM L’ESMENA.

    Així doncs, a votar les esmenes núm. 6 i 8! A veure si podeu desempatar!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Quan tinguem el resultat de les votacions d’aquestes esmenes, ja penjarem el text definitiu del Capítol 1 perquè pugue veure com ha quedat després de la vostra tasca en comissió.
    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!

    Recordeu que tenim pendent aquest tema del Capítol 1:

    Esmenes núm. 6 i 8: LES HEU DE TORNAR A VOTAR PERQUÈ EL RESULTAT HA ESTAT UN EMPAT: 2 SÍ, 2 NO i 1 ABSTENCIÓ EN ELS DOS CASOS)
    EN EL CAS QUE EN AQUESTA NOVA VOTACIÓ EL RESULTAT TORNÉS A SER EL MATEIX, DESESTIMARÍEM L’ESMENA.

    Del Capítol 2, un centre ja ha presentat les esmenes, falteu els altres 4!
    Vinga, endavant!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja suposem que deveu estar tots molt enfeinats, però necessitaríem que tornéssiu a votar les esmenes núm. 6 i 8 per a deixar ja enllestit aquest Capítol 1!
    Moltes gràcies a tots!

  • Institut La Mitjana de LleidaInstitut La Mitjana de Lleida
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Després de deliberar les votacions inicials mantenim l’opinió.

    Esmena 6.

    Esmena 8. NO

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Després d’haver fet el recompte de la segona votació que heu fet de les esmenes 6 i 8, el resultat total de les esmenes aprovades i desestimades d’aquest Capítol 1 ha estat el següent:

    ESMENES APROVADES: 1, 3, 4, 5 i 7

    ESMENES DESESTIMADES: 2 (3 NO i 2 SÍ), 6 i 8 (Es manté l’empat en la 2a votació)