Inici Fòrums Primària Capítol II. Actuacions educatives per a promoure bones pràctiques

  • Autor
    Entrades
  • pofun1968su
    Gestor de comptes
    Nombre de missatges: 9
    #1794 |
  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem obert aquest nou apartat perquè pugueu anar presentant les esmenes al Capítol 2 del projecte de llei!

  • Escola La Falguera de Vilanova del VallèsEscola La Falguera de Vilanova del Vallès
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    us adjuntem les esmenes de l’escola La Falguera del capítol 2

    6.2 Cada centre ha de tenir una comissió ( de 2-3 persones controlada per un mestre/a)per a controlar l’estalvi energètic: han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció.

    6.3 Recomanem que es facin servir aixetes temporitzades per tal de minimitzar el consum d’aigua potable.

    6.5 Es recomana que els centres han de disposar de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a les zones comunes: a cada planta una i la zona d’esbarjo, i han d’habilitar un espai per a la recollida de piles.

    7.1 Tancar l’aixeta en rentar-se les mans i després de cada ús.

    entenem que les aixetes han de ser temporitzades tal i com explica el punt 3 de l’article 6

    afegim un punt 8 i 9

    en el menjador s’haurà de fer servir menjar ecològic 3 dies a la setmana ( cada escola pot escollir el seu horari).

  • Escola Montserrat Vayreda i Trullol de LladóEscola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Les esmenes de l’escola de Lladó són:
    Article 6.2:
    Substituir “han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció”per “poden fer servir…”.
    Article 6.3:
    No estem d’acord que les aixetes temporitzades siguin de baix consum perquè sovint es perd molta aigua quan es pressiona. Proposem aixetes amb sensor de moviment o aixetes instantànies.
    Article 6.5:
    Substituir “a cada aula” per “repartits pel centre”.
    Article 7.1:
    Eliminar aquest apartat perquè si les aixetes no són manuals no es poden tancar.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Us felicitem per la vostra rapidessa en penjar les vostres esmenes!
    Fantàstic!
    Esperem les de les altres escoles!
    Una abraçada.

  • Escola Benviure de CastellbisbalEscola Benviure de Castellbisbal
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    Les esmenes de l’escola Benviure són:
    Article 6.1 i 6.2:
    Juntar els dos articles per que quedi així: Els centres han de comptar amb els dispositius adequats per a l’estalvi energètic, la reducció de residus i el reciclatge de materials; i crear una comissió per a controlar aquest estalvi.

    Article 6.3:
    Afegir “persona o persones de manteniment” i canviar les aixetes temporitzades per aixetes de botó manuals (surt aigua quan apretes).

    Article 6.4:
    Eliminar 6.4 i modificar el 6.5

    Article 6.5:
    Es recomana que els centres han de disposar de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a les zones comunes: a cada planta, menjador i la zona d’esbarjo, i han d’habilitar un espai per a la recollida de piles.

    Article 7.1: Juntar amb 7.2
    Modificació: Controlar l’ús dels dispositius que consumeixen aigua, ja que consumir menys aigua també significa contaminar menys.

    Article 7.3: Juntar amb 7.5
    Tancar els llums que estiguin innecessàriament oberts i, quan sigui possible, ambientar les aules amb llum natural.

    Article 7.6:
    Fer servir carmanyola o boc’n’roll per reduir l’ús de plàstic i paper d’alumini.

    Article 7.7:
    Afegir “i fer servir paper reciclat per les feines en brut.”

  • Escola Lumen de TerrassaEscola Lumen de Terrassa
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    L’escola Lumen presenta les següents esmenes:
    Article 6.2. La idea de comissió ens en sembla encertada, tot i que cada escola hauria de nomenar la quantitat de membres de la comissió en funció de la seva realitat (una escola d’una línia necessitarà menys membres que una de més línies). Tot i això, estem d’acord amb l’escola Falguera en proposar que sempre hi hagi un mestre responsable que gestioni la comissió.
    Tanmateix, quan diu: “Els centres han de crear una comissió per a controlar l’estalvi energètic: han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció”. Proposem canviar “…han de fer sevir…” per es “…recomana fer servir aparells de baix consum a totes les instal.lacions: d’aigua, d’electricitat,…”.
    Article 6.3. Estem d’acord amb el que proposa l’article: “S’ha de fer un ús responsable de l’aigua”, i recomanem fer servir aixetes de baix consum. Estem d’acord amb la proposta de l’escola Benviure que suggereix canviar les aixetes temporitzades per aixetes de botó manuals (surt aigua quan apretes) o amb les aixetes instantànies que proposa l’escola de Lladó.
    Article 6.5. Ens sembla molt bona idea que els centres disposin de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a cada aula i valorem molt positivament que aquests contenidors també hi siguin a les zones comunes (inclosa la zona d’esbarjo, la biblioteca, el menjador, entre d’altres zones d’ús comú). Estem d’acord amb la proposta per habilitar un espai per a la recollida de piles i pensem que aquest espai s’hauria de localitzar a la zona comuna de més fàcil accés per a tota la comunitat escolar (així les famílies, alumnes, mestres i personal de serveis en podrien fer-ne ús).
    Article 7.1. Per als centres que no disposen d’aixetes de baix consum o bé que estan en procés d’adquisició, trobem important fomentar entre tota la comunitat escolar el tancament de les aixetes després de cada ús.I estem d’acord amb l’escola Benviure en fer controlar tots els dispositius que consumeixin aigua i llum tal i com es diu als articles 7.3. i 7.5 del nostre Projecte de Llei.
    Article 7.6.Fer servir carmanyola o similar per a reduir l’ús del plàstic.
    Pel que fa a l’esmena sobre l’article 6 on l’escola Falguera ha afegit els punt 8 i 9. Trobem molt interessant que el menú dels menjadors escolars incorporin productes ecològics, tot i que nosaltres hi proposem incorporar aquests productes durant tota la setmana, amb l’objectiu d’aconseguir una dieta equilibrada i més saludable.

    Moltes gràcies! I salutacions a tothom 🙂

  • Escola L’Estació de Sant Feliu de GuíxolsEscola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    ESMENES AL CAPÍTOL II Escola l’Estació

    6.2 . Treure la frase on diu: “han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció” perquè entenem que no té a veure amb la creació d’una comissió de control.
    Afegir qui hauria de formar part d’aquesta comissió: director/a del centre escolar, conserge, un mestre, un membre de l’Ampa i un representant de l’Ajuntament.

    6.3 . On parla d’aixetes temporitzades, substituir-les per aixetes amb sensor perquè amb elles s’evita que llencin aigua sense necessitat.

    6.5. On diu els diferents tipus de contenidors per reciclar, treure el del plàstic i acostumar als alumnes a no usar-ne per portar els esmorzars embolicats. Potenciar l’ús de la carmanyola, les bosses de roba, embolicar amb paper,…

    7.1. Anul•lar aquest punt on diu: “Tancar l’aixeta en rentar-se les mans i després de cada ús” si ja disposem d’aixetes amb sensor. En cas de conservar les aixetes amb temporitzador, no hi podrem fer res, perquè les aixetes no es poden tancar.

    7.6. Afegir paper d’alumini, allà on diu reduir l’ús del plàstic.

    7.7. Afegir “paper d’escriure” allà on diu: Aprofitar el paper fent-lo servir per les dues cares. (quan ho hem llegit per primera vegada ens hem imaginat que era paper de wàter!)

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Hola!
      Quan pugueu, recordeu que tenim pendent el vostre resultat de les votacions de les esmenes.
      Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja heu presentat tots els Grups parlamentaris les vostres esmenes!
    Fantàstic!
    Sou uns cracks!
    Demà pengem les esmenes ordenades perquè les pugueu votar!
    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!

    Ahir no vàrem penjar el text del Capítol 1 tal com ha quedat, perquè vàrem donar per suposat que tret de l’Escola La Falguera, que ha canviat el seu vot respecte a l’esmena 13, les altres escoles manteníeu el mateix vot. És així?
    CONFIRMEU-NOS-HO SI US PLAU!
    Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Tal com us vàrem dir ahir, avui pengem les esmenes ordenades del Capítol 2 perquè les pugue votar!

  • Escola Benviure de CastellbisbalEscola Benviure de Castellbisbal
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    L’escola Benviure manté els seus vots!

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    ORDENACIÓ D’ESMENES D’AQUEST CAPÍTOL 2

    Benvolguts, a continuació, i perquè puguem seguir amb l’elaboració del dictamen d’aquest Projecte de llei, us detallem la relació de les esmenes presentades al Capítol 2 per cadascuna de les escoles-grups parlamentaris, ordenades numèricament.
    Veureu que en alguns casos, hi ha esmenes que es poden ajuntar i arribar a una esmena transaccional entre dos o tres escoles-grups parlamentaris, si així ho voleu.

    Indiqueu quin és el vostre vot a cadascuna de les esmenes:

    NO
    ABSTENCIÓ

    LES ESMENES QUEDARAN APROVADES PER MAJORIA SIMPLE: més vots positius que negatius, sense comptar-hi les abstencions.

    ESMENES PRESENTADES AL CAPÍTOL 2 ORDENADES NUMÈRICAMENT (DE LA NÚM. 19 LA NÚM. 53)
    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA LA FALGUERA
    Esmena núm. 19
    GP Escola la Falguera
    De modificació de l’article 6.2

    6.2. Cada centre ha de tenir una comissió (de 2-3 persones controlada per un/a mestre/a) per a controlar l’estalvi energètic: han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció.”
    Esmena núm. 20
    GP Escola la Falguera
    De modificació de l’article 6.3

    6.3. Recomanem que es facin servir aixetes temporitzades per tal de minimitzar el consum d’aigua potable.

    Esmena núm. 21
    GP Escola la Falguera
    De modificació de l’article 6.5

    6.5. Es recomana que els centres han de disposar de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a les zones comunes: a cada planta una i la zona d’esbarjo, i han d’habilitar un espai per a la recollida de piles.
    Esmena núm. 22
    GP Escola la Falguera
    D’addició de l’article 7.1
    7.1. Tancar l’aixeta en rentar-se les mans i després de cada ús “en el cas que aquestes no siguin temporitzades”.
    Esmena núm. 23
    GP Escola la Falguera
    D’addició del punt 8 de l’article 7
    7.8. En el menjador s’haurà de fer servir menjar ecològic 3 dies a la setmana
    Esmena núm. 24
    GP Escola la Falguera
    D’addició del punt 9 de l’article 7
    7.9. Cada escola podrà escollir el seu horari.

    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA MONTSERRAT VAYREDA I TRULLOL DE LLADÓ
    Esmena núm. 25
    GP Escola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    De modificació del punt 2 de l’article 6
    Article 6.2:
    Substituir “…han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció” per “…poden fer servir…”.

    Esmena núm. 26
    GP Escola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    De modificació del punt 3 de l’article 6
    Article 6.3:
    Substituir: “… aixetes temporitzades.” per “… aixetes amb sensor de moviment o aixetes instantànies.”
    (Motivació : No estem d’acord amb que les aixetes temporitzades siguin de baix consum perquè sovint es perd molta aigua quan es pressionen.)

    Esmena núm. 27
    GP Escola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    De modificació del punt 5 de l’article 6
    Article 6.5:
    Substituir “…a cada aula…” per “…repartits pel centre…”.

    Esmena núm. 28
    GP Escola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    De supressió del punt 1 de l’article 7
    (Motivació: Eliminar aquest apartat perquè si les aixetes no són manuals no es poden tancar.)

    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA BENVIURE DE CASTELLBISBAL
    Esmena núm. 29
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De refosa dels apartats 6.1 i 6.2 de l’article 6
    Article 6:
    Ajuntar els apartats 6.1 i 6.2: “6.1 Els centres han de comptar amb els dispositius adequats per a l’estalvi energètic, la reducció de residus i el reciclatge de materials; i crear una comissió per a controlar aquest estalvi.”
    Esmena núm. 30
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De modificació de l’apartat 6.3 (que passaria a ser el 6.2 si s’aprova l’esmena núm. 29)

    Article 6.3:
    Afegir “…persona o persones responsables de manteniment…” i canviar “…aixetes temporitzades…” per “…aixetes de botó manuals…”.
    (Motivació: en les aixetes de botó manuals surt l’aigua quan es prem el botó).

    Esmena núm. 31
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De supressió de l’apartat 6.4
    Suprimir: “6.4 El menjador… selectiva.”
    Esmena núm. 32
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De modificació de l’apartat 6.5 (Passaria a ser l’apartat 6.4 si l’esmena núm. 31 s’aprovés)
    Article 6
    “5. Es recomana que els centres han de disposar de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a les zones comunes: a cada planta, menjador i la zona d’esbarjo, i han d’habilitar un espai per a la recollida de piles.”

    Esmena núm. 33
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De refosa dels apartats 7.1 i 7.2
    Els apartats 1 i 2 de l’article 7 s’ajuntarien i passarien a ser un sol apartat: 1.
    Esmena núm. 34
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    D’addició als apartats 7.1 i 7.2 ( o 7.1, en cas que s’aprovi l’esmena núm. 33)
    Afegir: “Controlar l’ús dels dispositius que consumeixen aigua, ja que consumir menys aigua també significa contaminar menys.”
    Esmena núm. 35
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De refosa dels apartats 7.3 i 7.5
    “Article 7.
    3.Tancar els llums que estiguin innecessàriament oberts i, quan sigui possible, ambientar les aules amb llum natural.”

    Esmena núm. 36
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    De modificació de l’apartat 7.6
    Article 7.
    “6. Fer servir carmanyola o boc’ n’ roll per reduir l’ús de plàstic i paper d’alumini.”
    Esmena núm. 37
    GP Escola Benviure de Castellbisbal
    D’addició a l’apartat 7.7
    Afegir després de “…dues cares..“ “… i fer servir paper reciclat per a les feines en brut.”

    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA LUMEN
    Esmena núm. 38
    GP Escola Lumen
    D’addició al punt 2 de l’article 6
    Article 6.
    “2. Afegir després de “ … la calefacció.” : “Cada escola hauria de nomenar la quantitat de membres de la comissió en funció de la seva realitat (una escola d’una línia necessitarà menys membres que una de més línies). “

    Esmena núm. 39
    GP Escola Lumen
    D’addició al punt 2 de l’article 6
    6.2. Afegir després de “ … comissió…” “ en la qual sempre hi hagi un mestre responsable que la gestioni.”
    (Motivació: La idea de comissió ens en sembla encertada, tot i que estem d’acord amb l’escola Falguera en proposar que sempre hi hagi un mestre responsable que gestioni la comissió.)
    ATENCIÓ!!!: Aquesta esmena núm. 38 es pot votar amb l’esmena núm. 19 del GP Escola la Falguera i elaborar-ne una esmena transaccional que inclogui ambdues esmenes

    Esmena núm. 40
    GP Escola Lumen
    De modificació del punt 2 de l’article 6
    Substituir: “…han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció.” per “…es recomana fer servir aparells de baix consum a totes les instal·lacions: d’aigua, d’electricitat,…”.

    Esmena núm. 41
    GP Escola Lumen
    De modificació del punt 3 de l’article 6
    Article 6.3. “S’ha de fer un ús responsable de l’aigua i recomanem fer servir aixetes de baix consum.”

    Esmena núm. 42
    GP Escola Lumen
    Transaccional de les esmenes núm. 25 i 29
    (Motivació: Estem d’acord amb la proposta de l’Escola Benviure que suggereix canviar les aixetes temporitzades per aixetes de botó manuals (surt aigua quan les prems) o amb les aixetes instantànies que proposa l’Escola de Lladó.)

    (ATENCIÓ!!!: Aquesta esmena núm. 42 que proposa el GP Escola Lumen proposa fer una esmena transaccional de les esmenes núm. 25 i núm. 29)

    Esmena núm. 43
    GP Escola Lumen
    D’addició al punt 5 de l’article 6
    Article 6.5. Afegir després de “…de piles.” afegir: “Aquests contenidors també han d’estar a les zones comunes (inclosa la zona d’esbarjo, la biblioteca, el menjador, entre d’altres zones d’ús comú).”
    (Motivació: Ens sembla molt bona idea que els centres disposin de contenidors de reciclatge de plàstic, paper i rebuig a cada aula i valorem molt positivament que també hi siguin a les zones comunes)

    Esmena núm. 44
    GP Escola Lumen
    D’addició al punt 5 de l’article 6

    Article 6.5. Afegir al final: “L’espai per a la recollida de piles s’hauria de localitzar a la zona comuna de més fàcil accés per a tota la comunitat escolar.”
    (Motivació: Les famílies, alumnes, mestres i personal de serveis en podrien fer-ne ús).

    Esmena núm. 45
    GP Escola Lumen
    De modificació del punt 1 de l’article 7
    Article 7.1. Fomentar entre tota la comunitat escolar el tancament de les aixetes després de cada ús, en el cas dels centres que no disposen d’aixetes de baix consum o bé que estan en procés d’adquisició.”

    Esmena núm. 46
    GP Escola Lumen
    Transaccional amb l’esmena núm. 34 del GP Escola Benviure dels punts 7.3 i 7.5
    Afegir: “Fer controlar tots els dispositius que consumeixin aigua i llum.”
    (Motivació: Estem d’acord amb l’escola Benviure que tal i com es diu als articles 7.3. i 7.5 del nostre Projecte de Llei en fer controlar tots els dispositius que consumeixin aigua i llum).

    Esmena núm. 47
    GP Escola Lumen
    De modificació de l’article 7.6
    Article 7.6.Fer servir carmanyola o similar per a reduir l’ús del plàstic.

    Esmena núm. 48
    GP Escola Lumen
    Transaccional amb l’esmena núm. 23 del GP Escola la Falguera
    7.8. En el menjador s’haurà de fer servir menjar ecològic durant tota la setmana. (Motivació: Pel que fa a l’esmena sobre l’article 6 on l’escola Falguera ha afegit els punt 8 i 9, trobem molt interessant que el menú dels menjadors escolars incorporin productes ecològics, tot i que nosaltres hi proposem incorporar aquests productes durant tota la setmana, amb l’objectiu d’aconseguir una dieta equilibrada i més saludable).
    ATENCIÓ!!!: PODEU ARRIBAR A UN ACORD AMB EL GP ESCOLA LA FALGUERA

    GRUP PARLAMENTARI DE L’ESCOLA L’ESTACIÓ DE SANT FELIU DE GUÍXOLS
    Esmena núm. 49
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    De supressió al punt 2 de l’article 6

    6.2 . Treure la frase on diu: “han de fer servir llums de baix consum i temporitzadors a la calefacció”.
    (Motivació: Entenem que no té a veure amb la creació d’una comissió de control.)

    Esmena núm. 50
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    D’addició al punt 2 de l’article

    Afegir: “Hauria de formar part d’aquesta comissió: director/a del centre escolar, conserge, un mestre, un membre de l’AMPA i un representant de l’Ajuntament.”

    Esmena núm. 51
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    De modificació del punt 3 de l’article 6

    6.3 . Substituir “aixetes temporitzades” per “aixetes amb sensor”
    (Motivació: perquè amb elles s’evita que llencin aigua sense necessitat.)

    Esmena núm. 52
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    De supressió al punt 5 de l’article 6

    6.5. Suprimir “plàstic”.
    (Motivació: Acostumar els alumnes a no usar-ne per portar els esmorzars embolicats. Potenciar l’ús de la carmanyola, les bosses de roba, embolicar amb paper,…)

    Esmena núm. 53
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    De supressió al punt 5 de l’article 6

    Suprimir: “Tancar l’aixeta en rentar-se les mans i després de cada ús”.
    (Motivació: Si s’ha aprovat l’esmena núm. 51 i disposem d’aixetes amb sensor. En cas de conservar les aixetes amb temporitzador, no hi podrem fer res, perquè les aixetes no es poden tancar.)

    Esmena núm. 54
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    D’addició al punt 6 de l’article 7
    7.6. Després de “l’ús del plàstic” afegir-hi “paper d’alumini”.
    Esmena núm. 55
    GP Escola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    D’addició al punt 7 de l’article 7
    7.7. Afegir “d’escriure” després de “paper”.
    (Motivació: Quan ho hem llegit per primera vegada ens hem imaginat que era paper de vàter!)

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Que passeu un molt bon cap de setmana!
    Fins dilluns vinent!
    Una abraçada.

  • Escola Lumen de TerrassaEscola Lumen de Terrassa
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    ORDENACIÓ D’ESMENES D’AQUEST CAPÍTOL 2

    Benvolguts companys/es,
    A continuació, el GP Escola Lumen emet el seu vot a les esmenes presentades al Capítol 2.
    Hem de dir que per la nostra part, estem d’acord en arribar a acords per fer algunes esmenes transaccionals i així ho hem indicat al nostre vot.
    ESMENES PRESENTADES AL CAPÍTOL 2 ORDENADES NUMÈRICAMENT (DE LA NÚM. 19 LA NÚM. 53)
    E-19: SÍ
    E-20: SÍ
    E-21: NO (Considerem que també han d’estar a l’aula).
    E-22: SÍ
    E-23: ABSTENCIÓ (Tot i que trobem molt interessant la incorporació d’aliments ecològics, proposem que aquests aliments i els de Km 0, es faci al llarg de tota la setmana per tal d’aconseguir una dieta saludable).
    E-24:NO
    E-25: sí
    E-26: SÍ
    E-27: NO
    E-28: NO
    E-29:SÍ
    E-30:SÍ
    E-31:NO
    E-32:NO
    E-33: SÍ
    E-34 SÍ
    E-35: SÍ
    E-36:NO
    E-37: SÍ
    E-38: SÍ
    E-39: SÍ (sempre i quan s’aconsegueixi una esmena transaccional que inclogui E-19 i E-39)
    E-40:SÍ
    E-41: SÍ
    E-42: SÍ (sempre i quan s’aconsegueixi una esmena transaccional que inclogui E-25 i E-29)
    E-43:SÍ
    E-44: SÍ
    E-45: SÍ
    E-46: SÍ (amb esmena transaccional que inlcogui E-34)
    E-47: SÍ
    E-48: SÍ
    E-49: NO
    E-50: SÍ
    E-51 ABSTENCIÓ
    E-52: ABSTENCIÓ
    E-53: NO
    E-54: SÍ
    E-55: NO

    Moltes gràcies.
    Una salutació per a tothom.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Escola Montserrat Vayreda i Trullol de LladóEscola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Bona tarda
    En primer lloc, disculpeu que no havíem dit res. Els vots del capítol 1 es mantenen.
    Us fem arribar la votació de les esmenes del capítol 2:
    Esmena 19:ABS
    Esmena 20:NO
    esmena 21:SÍ
    Esmena 22:SÍ
    Esmena 23:NO
    Esmena 24:SÍ
    Esmena 25:SÍ
    Esmena 26:SÍ
    Esmena 27:SÍ
    Esmena 28:SÍ
    esmena 29:ABS
    Esmena 30:ABS
    Esmena 31:NO
    Esmena 32:NO
    esmena 33:ABS
    Esmena 34:ABS
    esmena 35:SÍ
    Esmena 36:SÍ
    Esmena 37:SÍ
    Esmena 38:ABS
    Esmena 39:ABS
    Esmena 40:ABS
    Esmena 41:ABS
    Esmena 42:SÍ
    Esmena 43:SÍ
    Esmena 44:SÍ
    Esmena 45:SÍ
    Esmena 46:SÍ
    Esmena 47:ABS
    Esmena 48:NO
    Esmena 49:SÍ
    Esmena 50:NO
    Esmena 51:SÍ
    Esmena 52:SÍ
    Esmena 53:SÍ
    Esmena 54:SÍ
    Esmena 55:ABS

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Moltes gràcies per enviar-nos el resultat de les vostres votacions del Capítol 2!
      Ja prenem nota també que manteniu la votació de l’esmena núm. 13.

  • Escola Benviure de CastellbisbalEscola Benviure de Castellbisbal
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    VOTACIÓ DE L’ESCOLA BENVIURE
    ESMENES PRESENTADES AL CAPÍTOL 2 ORDENADES NUMÈRICAMENT (DE LA NÚM. 19 LA NÚM. 53)
    E-19: NO
    E-20: NO
    E-21: NO
    E-22: NO
    E-23: SÍ
    E-24:NO
    E-25: ABSTENCIÓ
    E-26: NO
    E-27: NO
    E-28: SÍ
    E-29:SÍ
    E-30:SÍ
    E-31:SÍ
    E-32:SÍ
    E-33: SÍ
    E-34 SÍ
    E-35: SÍ
    E-36:SÍ
    E-37: SÍ
    E-38: SÍ
    E-39: SÍ
    E-40:NO
    E-41: NO
    E-42: SÍ
    E-43:SÍ
    E-44: SÍ
    E-45: SÍ
    E-46: ABSTENCIÓ
    E-47: ABSTENCIÓ
    E-48: SÍ
    E-49: ABSTENCIÓ
    E-50: NO
    E-51 NO
    E-52: ABSTENCIÓ
    E-53: NO
    E-54: SÍ
    E-55: NO

    Moltes gràcies. Salutacions!

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem rebut el resultat de les votacions de les esmenes d’aquest Capítol 2 de tres escoles, solament en falteu dues!
    Moltes felicitats per la vostra feina!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Com ja haureu vist, el GP de l’Escola Lumen proposa fer esmenes transaccionals. A veure quina és l’opinió dels altres Grups parlamentaris…

    Ja podeu anar començant amb el Capítol 3!

    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Escola La Falguera de Vilanova del VallèsEscola La Falguera de Vilanova del Vallès
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    Bon dia,

    Des del GP LA FALGUERA us adjuntem el resultat de les votacions de les nostres esmenes:

    Esmena 19: si
    Esmena 20: si
    Esmena 21: si
    Esmena 22: si
    Esmena 23: si
    Esmena 24: si
    Esmena 25: si
    Esmena 26: no
    Esmena 27: si
    Esmena 28: abstenció
    Esmena 29: si
    Esmena 30: abstenció
    Esmena 31: no
    Esmena 32: si
    Esmena 33: no
    Esmena 34: si
    Esmena 35: abstenció
    Esmena 36: si
    Esmena 37: si
    Esmena 38: si
    Esmena 39: si
    Esmena 40: abstenció
    Esmena 41: abstenció
    Esmena 42: abstenció
    Esmena 43: abstenció
    Esmena 44: si
    Esmena 45: si
    Esmena 46: si
    Esmena 47: abstenció
    Esmena 48: abstenció
    Esmena 49: no
    Esmena 50: abstenció
    Esmena 51: no
    Esmena 52: no
    Esmena 53: no
    Esmena 54: no
    Esmena 55: abstenció

    Des de l’escola la Falguera us afegim uns comentaris si us plau apliqueu-les al fer les esmenes:

    1.Llegiu vos les esmenes dels altres GP abans de fer les vostres

    2.Intenteu no repetir les esmenes perquè es fa molt pesat corregir-les

    Gràcies!!

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies per enviar-nos el resultat de les vostres votacions!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!
    Ja tenim el resultat de les votacions de les esmenes presentades al Capítol 2 de quatre Grups parlamentaris, solament ens en falta un!
    Vinga, a veure si podeu penar-lo avui!
    Quan el tinguem, farem el recompte dels vots i a veure com han quedat les esmenes i si n’hi ha alguna que s’hagi convertit en transaccional!
    Ja us podeu posar amb el Capítol 3!
    Avui ja obrirem l’espai perquè pugueu anar-hi penjant esmenes!
    Endavant!

  • Escola L’Estació de Sant Feliu de GuíxolsEscola L’Estació de Sant Feliu de Guíxols
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    BON DIA. Perdoneu el retard.
    Us enviem les esmenes al capítol 2

    Esmena 19: no
    Esmena 20: no
    Esmena 21: no
    Esmena 22: sí
    Esmena 23: abstenció
    Esmena 24: abstenció
    Esmena 25: no
    Esmena 26: sí
    Esmena 27: si
    Esmena 28: sí
    Esmena 29: si
    Esmena 30: no
    Esmena 31: no
    Esmena 32: abstenció
    Esmena 33: no
    Esmena 34: no
    Esmena 35: sí
    Esmena 36: si
    Esmena 37: si
    Esmena 38: si
    Esmena 39: si
    Esmena 40: no
    Esmena 41: sí
    Esmena 42: no
    Esmena 43: sí
    Esmena 44: si
    Esmena 45: si
    Esmena 46: no
    Esmena 47: sí
    Esmena 48: abstenció
    Esmena 49: sí
    Esmena 50: sí
    Esmena 51: sí
    Esmena 52: sí
    Esmena 53: sí
    Esmena 54: sí
    Esmena 55: sí

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bon dia a tothom!
    Ja tenim el resultat de les votacions dels cinc Grups parlamentaris i avui penjarem el resultat de les esmenes, si han estat aprovades o no.
    Fins després!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,
    Ja està disponible l’espai perquè pugueu anar debatent i presentant les esmenes al Capítol 3 d’aquest projecte de llei!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    A continuació us detallem el resultat de la votació de les esmenes d’aquest Capítol 2:

    Esmenes aprovades: 22, 23, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 52 i 54 (més vots a favor que en contra, sense tenir en compte les abstencions)
    Esmenes desestimades: 20, 21, 31, 40, 53 i 55.

    ESMENES QUE HEU DE TORNAR A VOTAR PERQUÈ EL RESULTAT HA ESTAT UN EMPAT ENTRE ELS VOTS A FAVOR I ELS VOTS EN CONTRA: 19, 24, 32, 33, 49, 50 I 51.

    AIXÍ DONCS, TORNEU A VOTAR AQUESTES DARRERES ESMENES I SI EL RESULTAT TORNA A DONAR UN EMPAT, DESESTIMARÍEM AQUESTES ESMENES.

    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja heu vist que ahir vàrem penjar el resultat de la votació de les esmenes dels cinc Grups parlamentaris i n’hi ha unes: 19, 24, 32, 33, 49, 50 I 51, que les heu de tornar a votar perquè hi ha hagut un empat.

    També ens queda pendent del Capítol 1 la votació del GP l’Escola L’Estació de l’esmena 13 per segona vegada perquè també hi havia hagut un empat.

    Per altra banda, ja podeu anar penjant les vostres intervencions respecte al Capítol 3 a l’espai que ja està obert des d’ahir.

    Que passeu un molt bon cap de setmana i fins dilluns!
    Una abraçada.

  • Escola Lumen de TerrassaEscola Lumen de Terrassa
    Participant
    Nombre de missatges: 10

    Bon dia,
    Tal i com demanàveu, aquest matí el GP Escola Lumen ha tornat a votar les esmenes 19,24,32,33,49,50 i 51.
    Adjuntem els resultats de la segona ronda de votacions:
    Esmena 19: ABSTENCIÓ.
    Esmena 24: NO
    Esmena 32: ABSTENCIÓ.
    Esmena 33: SÍ
    Esmena 49: ABSTENCIÓ.
    Esmena 50: ABSTENCIÓ.
    Esmena 51: NO

    Moltes gràcies! I bon cap de setmana a tot@s. 🙂

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem rebut la segona votació de les esmenes 19,24,32,33,49,50 i 51 per part del GP L’Escola Lumen. Ara falteu els altres quatre Grups parlamentaris perquè hem de desempatar!

    Queda pendent la segona votació de l’esmena 13 per part del GP L’Escola L’Estació! Recordeu-vos-en!

  • Escola Montserrat Vayreda i Trullol de LladóEscola Montserrat Vayreda i Trullol de Lladó
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Bon dia la nostra escola manté la votació igual de les esmenes 19,24,32,33,49,50 i 51.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Escola Benviure de CastellbisbalEscola Benviure de Castellbisbal
    Participant
    Nombre de missatges: 9

    L’escola Benviure ha repetit la votació de les esmenes:

    E-19: NO
    E-24:NO
    E-32: SÍ
    E-33: SÍ
    E-49: NO
    E-50: NO
    E-51 NO

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem rebut la segona votació de les esmenes 19,24,32,33,49,50 i 51 per part del GP L’Escola Montserat Vayreda i Trullol i del GP L’Escola Benviure. Ja solament falteu dos Grups parlamentaris: el GP Escola l’Estació i el GP Escola La Falguera!

    També encara ens queda pendent la segona votació de l’esmena 13 per part del GP L’Escola L’Estació! No us en oblideu!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tothom!

    Encara no hem rebut la segona votació de les esmenes 19,24,32,33,49,50 i 51 del GP Escola l’Estació i el GP Escola La Falguera!

    I també ens queda pendent la segona votació de l’esmena 13 per part del GP L’Escola L’Estació! Recordeu-vos-en si us plau, que és un momentet!