Inici Fòrums Batxillerat Capítol 2. Tutories, funcions dels tutors, durada, avaluació, reconeixements acadèmics i professionals, acreditacions i gestió.

  • Autor
    Entrades
  • pofun1968su
    Gestor de comptes
    Nombre de missatges: 9
    #1799 |
  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja podeu anar presentant les vostres esmenes al Capítol 2!

  • Institut Santa Coloma de FarnersInstitut Santa Coloma de Farners
    Participant
    Nombre de missatges: 6

    Hola bona tarda,

    La nostra esmena es referent al Article 10.2 La qualificació de les pràctiques extracurriculars és d’apte o no apte.
    Ho canviaríem per “La qualificació de les pràctiques extracurriculars serà valorada amb nota numèrica, 1-10, en blocs segons les competències que l’alumne realitzi. En el cas que un alumne demostri un reconeixement d’activitat professional podrà optar a no fer aquell bloc amb una nota fixada de 5.

    Atentament

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

    • Institut de SentmenatInstitut de Sentmenat
      Participant
      Nombre de missatges: 29

      Des de l’institut de Sentmenat, agrairíem la vostra participació al debat del capítol 1 per debatre les esmenes i poder arribar a aconseguir les modificacions necessàries.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Acabem de penjar a l’espai de debat del Capítol 1 que necessitem que els centres que falten ens indiquin el resultat de la votació de les esmenes per a poder tirar endavant i deixar el Dictament del Capítol 1 enllestit.
      Moltes gràcies!

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Bon dia!

      Tal com us hem posat a l’espai del Capítol 1, ens heu d’enviar el resultat de la votació de les esmenes del Capítol 1 perquè puguem comptar com han quedat.
      A veure si ho podeu fer al més aviat possible!
      Una abraçada.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Benvolguts,

      Tal i com us hem dit a l’espai del Capítol 1, falteu solament voslatres per a donar el resultat de les votacions del Capítol 1!
      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tothom!

    Els Grups parlamentaris hauríeu de penjar les esmenes a aquest Capítol 2.
    Intenteu-ho de fer demà per a no anar molt endarrerits!
    Fins demà!
    Una abraçada.

  • IES Can Puig de Sant Pere de RibesIES Can Puig de Sant Pere de Ribes
    Participant
    Nombre de missatges: 6

    Esmenes:
    Art 7. Inclouríem un apartat en el que pensem que per incentivar al tutor extern hauria de rebre alguna compensació, econòmica, espècies, … per fer aquesta tasca de tutoria i també reduir-li la càrrega de treball per poder implicar-se amb l’alumne.
    Art 9.2. Eliminar aquest punt ja que parla de les pràctiques extracurriculars.
    Art. 10. 1. Haurien d’incloure que el tutor extern hauria de valorar i avaluar a l’alumne, ja que és la persona que realment veu i pot valorar les tasques, conducta, disponibilitat, responsabilitat, … que fa l’alumne a l’empresa.
    Art. 12.1. El certificat que ha d’emetre l’entitat externa hauria de ser un informe tal com indica l’article 11.1.
    Art. 13. Eliminar a partir de “sense perjudici de comptar… o dels departaments”.
    Inclouríem que els professors, que són els tutors del centre, tinguessin assignades unes hores lectives, segons el número d’alumnes, per gestionar les pràctiques.

    • Institut de SentmenatInstitut de Sentmenat
      Participant
      Nombre de missatges: 29

      Les pràctiques extracurriculars són necessàries, ja que representen +40% de les pràctiques i que donen grans oportunitats als alumnes independentment de les pràctiques curriculars que té cada centre.
      Les pràctiques curriculars d’un centre d’una capital de comarca, són inferiors a les que pot tenir un poble rural de unes 10.000 persones. Per tant, les pràctiques extracurriculars són la oportunitat d’igualar les oportunitats.
      Moltes empreses no tenen convenis amb centres sinó que treuen places com a pràctiques extracurriculars.

      Nosaltres creiem que un alumne que està amb pràctiques no suposa un gran benefici a l’empresa ja que produeix molt menys que un treballador normal, tampoc està subjectat al mateix contracte ni temps ni condicions. En segon lloc, per l’alumne de formació professional és necessari realitzar pràctiques i contra més part pràctica millor. A l’alumne se li beneficia amb coneixement, experiència laboral i el posterior reconeixement, així que no es de forma gratuïta. A un alumne amb pràctiques no se’l pot beneficiar amb el sou d’un treballador perquè per començar ja se li beneficia amb coneixement i produeix molt menys que un treballador normal.

      Les pràctiques extracurriculars suposen una gran oportunitat i pràctica a les Universitats i els cursos de formació professional. Tot i ser pràctiques extracurriculars i està fora del pla d’estudis,poden ser reconegudes pel Suplement Europeu al Títol [EuroPass](pràctiques universitàries també incloses) conforme determini la normativa vi

      Ens agradaria mantenir aquest debat ja que seguim tenim discrepàncies.

  • Institut de SentmenatInstitut de Sentmenat
    Participant
    Nombre de missatges: 29

    Article 7:

    Nosaltres creiem que s’ha de regular la figura del tutor. Nosaltres entenem que el tutor extern és el responsable de supervisar l’activitat de l’alumne i qualificar-la segons els criteris prèviament establerts. La figura del tutor del centre s’hauria de reduir a ser l’intermediari entre el centre i l’empresa o en el suport de l’alumne i el consell.

    Article 9:

    Nosaltres creiem que s’hauria de revisar la limitació de les pràctiques extracurriculars, ja que no tots els cursos de formació professional tenen la mateixa oferta, ni la mateixa demanda, ni necessitat.

    Article 10:

    Nosaltres creiem que el tutor extern ha de ser el responsable de les qualificacions ja que és la persona que supervisa l’activitat de l’alumne en pràctiques i té un contacte directe amb ell. Dons l’avaluació hauria de tenir en compte l’opinió dels dos tutors encara que la qualificació final hauria de ser del tutor extern utilitzant els criteris de avaluació establerts prèviament entre els dos tutors o el centre i la empresa.

    Article 11:

    Nosaltres creiem que els estudiants que acreditin una experiència professional en un camp relacionat amb els seus estudis poden tenir reconeixement com a pràctiques extracurriculars, ja que no consten en cap pla d’estudis, poden estar fetes fora de jornada escolar i sense avaluació. Les pràctiques curriculars han de ser les mateixes per tots els cursos de formació professional d’un mateix centre.

    Article 13:

    Els responsables de las pràctiques i la seva organització han de ser les empreses i no els centres, ja que cada tipus d’empresa té diferents característiques que poden fer variar l’organització. Doncs l’empresa a de decidir com organitzar les pràctiques de l’alumnat. Evidentment, cal que el centre aprovi la organització que ha presentat per tant que no perjudiqui a l’alumne.

    D’esmena general presentem la nostra proposta de ampliar i marcar les diferències entre cursos superios i mitjans.

  • Institut Severo Ochoa d’Esplugues de LlobregatInstitut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Bona tarda,

    Des de l’institut Severo Ochoa proposem les següents esmenes al capítol 2:

    – Esmena d’addició:
    * Art. 13, principi, després de “centres”, escriure “educatius”

    – Esmenes de supressió:
    * Art. 9, apartat 9.2, final, suprimir tot.
    * Art. 11, apartats 11.2 i 11.3, suprimir tot.

    – Esmena de modificació:
    * Art. 10, apartat 10.2, canviar la paraula “extracurriculars” per “curriculars”.

    Moltes gràcies!

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!
      Bon cap de setmana!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Molt bon cap de setmana a tothom!
    Dilluns seguim!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hi tornem a ser, amb la vostra tasca de diputats en comissió!
    Esteu fent una tasca extraordinària.
    Esperem a demà, per si el GP XXV Olimpíada de Barcelona presenta les seves esmenes i podem penjar l’ordenació de les esmenes de tots els Grups parlamentaris perquè les pugueu votar.

    Aneu llegint el Capítol 3.

    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tothom,

    Tal i com us acabem de dir a l’espai web del Capítol 1 d’aquest projecte de llei, demà ja estarà disponible l’espai perquè pugueu anar presentant les esmenes al Capítol 3 i amb això ja comencem la recta final.

    Estem esperant a veure si el GP XXV Olimpíada de Barcelona pot presentar les seves esmenes a aquest Capítol i així les podreu votar (han tingut un problema de salut i els encoratgem a tirar endavant!).

    Llegiu el Capítol 3!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja està disponible l’espai per a debatre el Capítol 3!

    El GP XXV Olimpíada ens han comunicat que demà penjaran les esmenes a aquest Capítol 2! Vinga, que us esperem!
    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Alguns de vosaltres ja heu començat a penjar les esmenes al Capítol 3! Fantàstic!
    Vinga, ara els altres!
    Que tingueu un molt bon cap de setmana i seguim la setmana vinent!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Seguim amb la nostra tasca!
    Ara ens posarem en contacte amb el GP XXV Olimpíada a veure si poden presentar les seves esmenes.
    Ja podeu anar a l’espài del Capítol 3 i penjar-hi les vostres esmenes.
    Vinga, endavant!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts,

    Ja hem penjat les esmenes ordenades que heu presentat al Capítol 1.
    Ja les podeu votar!
    Fins demà!

  • Institut XXV Olimpíada de BarcelonaInstitut XXV Olimpíada de Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 7

    Bon dia,

    Disculpeu el retard perquè no hem pogut penjar les nostres esmenes fins avui, per problemes de salut.

    Les nostres esmenes a aquest Capítol 2 són:

    7.1.1 Afegir l’assignar les pràctiques corresponents al departament d’Economia i Empresa en el cas del Batxillerat i d’altres departaments de tots els Batxillerat (artistics -plàstic-escènic-musical-, cientific, social)
    en el cas del cicles formatius

    Article 9, afegir:
    9.2 S’han de pactar el calendari i l’horari de presència dels alumnes durant les pràctiques en les empreses, entre els mesos de octubre a maig del curs, i finalitzar abans del 15 de Maig.

    Article 11, afegir:
    Afegir 11.4 Pel que fa als alumnes de Batxillerat , la tramitació del reconeixement d’activitat professional s’ha de fer d’acord amb el que estableixen les normes acadèmiques de graus superiors.

    Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tothom,

    Finalment, el GP Institut XXV Olimpíada ha pogut presentar les seves esmenes, i dilluns penjarem totes les esmenes ordenades perquè les pugueu votar.
    Una abraçada.
    Bon cap de setmana!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Benvolguts, a continuació, i perquè puguem seguir amb l’elaboració del Dictamen d’aquest Projecte de llei, us detallem la relació de les esmenes presentades al Capítol 2 per cadascun dels 5 centres-grups parlamentaris, ordenades numèricament. de la núm. 14 a la núm. 33.

    Si voleu, podeu arribar a ACORDS entre vosaltres i elaborar una ESMENA TRANSACCIONAL que reculli dues o més esmenes que hàgiu presentat.

    Indiqueu quin és el vostre vot a cadascuna de les esmenes:

    NO
    ABSTENCIÓ

    LES ESMENES QUEDARAN APROVADES PER MAJORIA SIMPLE: més vots positius que negatius, sense comptar-hi les abstencions.

    ESMENES PRESENTADES AL CAPÍTOL 2 ORDENADES NUMÈRICAMENT (DE LA NÚM. 14 A LA NÚM. 33)

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT SANTA COLOMA DE FARNERS

    Esmena núm. 14
    GP Institut Santa Coloma de Farners
    De modificació del punt 2 de l’article 10
    10.2. Canviaríem “La qualificació de les pràctiques extracurriculars és d’apte o no apte” per “La qualificació de les pràctiques extracurriculars serà valorada amb nota numèrica, 1-10, en blocs segons les competències que l’alumne realitzi. En el cas que un alumne demostri un reconeixement d’activitat professional podrà optar a no fer aquell bloc amb una nota fixada de 5.”

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT CAN PUIG DE SANT PERE DE RIBES

    Esmena núm. 15
    GP Institut Can Puig
    D’addició d’un nou punt: 7.1.3.

    Art 7.1.3. “El tutor extern ha de rebre alguna compensació, econòmica, amb espècies, etc. per al desenvolupament de la seva tasca.”
    (Motivació: Per a incentivar-lo i també reduir-li la càrrega de treball per poder implicar-se amb l’alumne.)

    Esmena núm. 16
    GP Institut Can Puig
    De supressió del punt 2 de l’article 9.

    Suprimir: “9.2. Les pràctiques extracurriculars tenen … al segon curs.”
    (Motivació: Eliminar aquest punt ja que parla de les pràctiques extracurriculars.)

    Esmena núm. 17
    GP Institut Can Puig
    D’addició d’un paràgraf al punt 10.1.

    Després de: “ 10.1. Correspon… l’opinió del tutor extern.” afegir : “El tutor extern ha de valorar i avaluar l’alumne.”
    (Motivació: És la persona que realment veu i pot valorar les tasques, conducta, disponibilitat, responsabilitat, etc. que fa l’alumne a l’empresa.”

    Esmena núm. 18
    GP Institut Can Puig
    D’addició d’un paràgraf a l’article 12.1.

    En acabar: ”Art. 12.1… el nombre d’hores i el període de realització.” afegir: “El certificat que ha d’emetre l’entitat externa hauria de ser un informe tal com indica l’article 11.1. que fa referència a l’informe aportat per l’estudiant.”

    Esmena núm. 19
    GP Institut Can Puig
    De modificació de l’article 13

    Art. 13. Eliminar a partir de “sense perjudici de comptar…o dels departaments” i
    després de “…les pràctiques.” afegir: “Els professors, que són els tutors del centre, tenen assignades unes hores lectives, segons el número d’alumnes, per gestionar les pràctiques.”

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT DE SENTMENAT

    Esmena núm. 20
    GP Institut de Sentmenat
    De modificació de l’article 7.2.2.

    Canviar el redactat de l’article 7.2.2. per:
    “7.2.2. El tutor extern és el responsable de supervisar l’activitat de l’alumne i qualificar-la segons els criteris prèviament establerts. La figura del tutor del centre és ser l’intermediari entre el centre i l’empresa i el suport i conseller de l’alumne.”
    (Motivació : Nosaltres creiem que s’ha de regular la figura del tutor.)

    Esmena núm. 21
    GP Institut de Sentmenat
    D’addició d’un nou paràgraf a l’article 9.2.

    Article 9.2.
    Després de “9.2. Les pràctiques extracurriculars … al segon curs.” afegir: “Aquesta limitació del nombre d’hores pot variar segons quins siguin els cursos de formació professional.”
    (Motivació: Nosaltres creiem que s’hauria de revisar la limitació de les pràctiques extracurriculars, ja que no tots els cursos tenen la mateixa oferta, ni la mateixa demanda, ni necessitat.)

    Esmena núm. 22
    GP Institut de Sentmenat
    De modificació de l’article 10.1.

    Article 10.1.:
    Canviar “tutor acadèmic” per “tutor extern” i canviar “tutor extern” per “tutor acadèmic”.
    I afegir al final del paràgraf del 10.1.: “S’han d’utilitzar els criteris d’avaluació establerts prèviament entre els dos tutors o el centre i la empresa.”
    (Motivació: Nosaltres creiem que el tutor extern ha de ser el responsable de les qualificacions ja que és la persona que supervisa l’activitat de l’alumne en pràctiques i té un contacte directe amb ell. Així doncs, l’avaluació hauria de tenir en compte l’opinió dels dos tutors encara que la qualificació final hauria de ser del tutor extern utilitzant els criteris d’avaluació establerts prèviament entre els dos tutors o el centre i la empresa.)

    Esmena núm. 23
    GP Institut de Sentmenat
    De modificació de l’article 11.1.

    Article 11.1.:

    Substituir: “curriculars” per “extracurriculars”.
    (Motivació: Nosaltres creiem que els estudiants que acreditin una experiència professional en un camp relacionat amb els seus estudis poden tenir reconeixement com a pràctiques extracurriculars, ja que no consten en cap pla d’estudis, poden estar fetes fora de jornada escolar i sense avaluació. Les pràctiques curriculars han de ser les mateixes per tots els cursos de formació professional d’un mateix centre.)

    Esmena núm. 24
    GP Institut de Sentmenat
    De modificació de l’article 13

    Article 13:
    Substituir: “Els centres” per “Les empreses”.
    (Motivació: Els responsables de las pràctiques i la seva organització han de ser les empreses i no els centres, ja que cada tipus d’empresa té diferents característiques que poden fer variar l’organització. Doncs l’empresa ha de decidir com organitzar les pràctiques de l’alumnat. Evidentment, cal que el centre aprovi l’organització que ha presentat perquè no perjudiqui l’alumne.)

    Esmena núm. 25
    GP Institut de Sentmenat
    D’addició d’un nou article: Article 14

    S’afegirà un nou article:
    Article. 14
    “S’ampliaran i es marcaran les diferències de les pràctiques entre els cursos superiors i mitjans.”

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT SEVERO OCHOA D’ESPLUGUES DE LLOBREGAT

    Esmena núm. 26
    GP Institut Severo Ochoa
    D’addició a l’article 13
    Art. 13, principi, després de “centres”, escriure “educatius”

    Esmena núm. 27
    GP Institut Severo Ochoa
    De supressió de l’apartat 9.2.
    Art. 9, apartat 9.2, final, suprimir tot.

    Esmena núm. 28
    GP Institut Severo Ochoa
    De supressió dels apartats 11.2. i 11.3.
    Art. 11, apartats 11.2 i 11.3, suprimir tot.

    Esmena núm. 29
    GP Institut Severo Ochoa
    De modificació apartat 10.2.
    Art. 10, apartat 10.2, canviar la paraula “extracurriculars” per “curriculars”.

    GRUP PARLAMENTARI DE L’INSTITUT XXV OLIMPÍADA DE BARCELONA

    Esmena núm. 30
    GP Institut XXV Olimpíada
    D’addició a l’apartat 7.1.1.
    7.1.1. Després de “…coordinadament.” afegir “Assignar les pràctiques corresponents al departament d’Economia i Empresa en el cas del Batxillerat i d’altres departaments de tots els Batxillerats (artístics -plàstic-escènic-musical-, científic, social)

    Esmena núm. 31
    GP Institut XXV Olimpíada
    D’addició a l’apartat 7.1.2.
    Afegir al començament: “7.1.1. En el cas dels cicles formatius, el tutor….”

    Esmena núm. 32
    GP Institut XXV Olimpíada
    D’addició a l’apartat 9.2.

    Article 9.2, afegir després de. “…segon curs.”: “S’han de pactar el calendari i l’horari de presència dels alumnes durant les pràctiques en les empreses, entre els mesos de octubre a maig del curs, i finalitzar abans del 15 de maig.”

    Esmena núm. 33
    GP Institut XXV Olimpíada
    D’addició d’un nou apartat a l’article 11, l’11.4
    Article 11, afegir l’apartat 11.4.:
    “11.4. Pel que fa als alumnes de Batxillerat , la tramitació del reconeixement d’activitat professional s’ha de fer d’acord amb el que estableixen les normes acadèmiques de graus superiors.”

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Veureu que hem canviat alguns temps verbals que estaven en condicional per present o imperatiu.

    Si voleu fer algun comentari o hi ha alguna cosa que vulgueu concretar més, ens ho dieu.

    Així doncs ja podeu votar les esmenes d’aquest Capítol 2!

    Fins demà!
    Una abraçada.

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Ja hem obert l’espai del Preàmbul perquè hi pugueu anar dient la vostra!
    Fins demà!
    🙂

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda!

    Ja podeu anar penjant el resultat de les vostres votacions a les esmenes d’aquest Capítol!

    Tot i que ens queda demà i la setmana que ve per a enllestir-ho tot, bé, per enllestir la vostra feina, perquè nosaltres després hem de redactar el Dictamen que anirá al Ple, no ens podem adormir!!!
    Vinga!
    🙂

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda!

    Tal i com us hem dit a l’espai del Capítol 3, encara heu de votar les esmenes d’aquest Capítol 2!

    Vinga, que tot i que encara ens queden dies no ens podem endarrerir molt perquè hem de fer el DICTAMEN!

  • Institut XXV Olimpíada de BarcelonaInstitut XXV Olimpíada de Barcelona
    Participant
    Nombre de missatges: 7

    Votació de les esmenes del Capitol 2 de l’Institut XXV Olimpíada, alumnes Joel Roldán, Ovidi Álvarez i Noemi Villanova
    Esmena núm. 14 SI
    Esmena núm. 15 SI
    Esmena núm. 16 NO
    Esmena núm. 17 SI
    Esmena núm. 18 SI
    Esmena núm. 19 SI
    Esmena núm. 20 SI
    Esmena núm. 21 SI
    Esmena núm. 22 SI
    Esmena núm. 23 ABSTENCIÓ
    Esmena núm. 24 SI
    Esmena núm. 25 SI
    Esmena núm. 26 NO
    Esmena núm. 27 NO
    Esmena núm. 28 NO
    Esmena núm. 29 ABSTENCIÓ
    Esmena núm. 30 SI
    Esmena núm. 31 SI
    Esmena núm. 32 SI
    Esmena núm. 33 SI

    Salutacions ben cordials.

    • Aula ParlamentAula Parlament
      Moderador
      Nombre de missatges: 282

      Moltes gràcies!

  • Aula ParlamentAula Parlament
    Moderador
    Nombre de missatges: 282

    Bona tarda a tots els grups parlamentaris!

    Ja estem a divendres i divendres vinent, 16 de juny, com ja us hem comentat als espais del Preàmbul i del Capítol 3, tenim el ple per a debatre el Dictamen del Projecte de llei.

    Ens urgeix que presenteu el resultat de les votacions de les esmenes a aquest Capítol 2 els 4 grups parlamentaris que no ho heu fet.

    Vinga, que ja som a la recta final, final!
    Dilluns els hauríem de tenir!

    Que passeu un molt bon cap de setmana!
    una abraçada
    🙂

  • Institut Severo Ochoa d’Esplugues de LlobregatInstitut Severo Ochoa d’Esplugues de Llobregat
    Participant
    Nombre de missatges: 8

    Votació de les esmenes del Capítol 2 de l’Institut SEVERO OCHOA:

    Esmena núm. 14 NO
    Esmena núm. 15 NO
    Esmena núm. 16 SÍ
    Esmena núm. 17 SI
    Esmena núm. 18 ABSTENCIÓ
    Esmena núm. 19 NO
    Esmena núm. 20 ABSTENCIÓ
    Esmena núm. 21 NO (Motiu: Pensem que aquest projecte no ha de parlar de les pràctiques extracurriculars perquè creiem que no han de ser obligatòriament remunerades, al contrari de les curriculars i obligatòries.)
    Esmena núm. 22 NO
    Esmena núm. 23 NO
    Esmena núm. 24 NO
    Esmena núm. 25 NO
    Esmena núm. 26 SÍ
    Esmena núm. 27 SÍ
    Esmena núm. 28 SÍ
    Esmena núm. 29 SÍ
    Esmena núm. 30 NO
    Esmena núm. 31 NO
    Esmena núm. 32 SÍ
    Esmena núm. 33 NO
    (Parlem, en tot moment, de pràctiques curriculars a Cicles Formatius…)

    Salutacions ben cordials. Moltes gràcies!

  • Institut de SentmenatInstitut de Sentmenat
    Participant
    Nombre de missatges: 29

    Hi ha hagut un error, creiem que el capítol dos ja s’havia fet. Demanem disculpes.

    14: Sí
    15: Sí
    16: No
    17: Sí
    18: Abstenció
    19: Sí
    20: Sí
    21: Sí
    22: Sí
    23: Sí
    24: Sí
    25: Sí
    26: Sí
    27: Sí
    28: No
    29: No
    30: No
    31: Abstenció
    32: Sí
    33: No